Specjalista Sekcji Technicznej / SKA.111.5.2023

Tytuł Specjalista Sekcji Technicznej / SKA.111.5.2023
Data wydania 2023-07-07
Status Zakończone

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE

URZĘDNICZE STANOWISKO PRACY

 

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W BIAŁYMSTOKU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE URZĘDNICZE STANOWISKO PRACY

 

SPECJALISTA SEKCJI TECHNICZNEJ

(nazwa stanowiska pracy)

 

Nazwa i adres jednostki: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W BIAŁYMSTOKU

ZAŚCIANKI, ul. SZOSA BARANOWICKA 37

15-522 BIAŁYSTOK

Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie.

  Poza obywatelami polskimi na stanowisko specjalisty Sekcji Technicznej mogą ubiegać się:

  1. a) obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
  2. b) osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
  4. Kandydaci nie mogą być skazani prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Nieposzlakowana opinia.
  6. Wykształcenie:
  7. a) wyższe lub
  8. b) średnie oraz minimum 3-letni staż pracy.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość przepisów prawa z zakresu administracji samorządowej oraz innych przepisów prawa stosowanych i obowiązujących w jednostce.
  2. Mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
  3. Praktyczna umiejętność obsługi programów komputerowych z zakresu obsługi baz danych oraz pakietu biurowego MS Office.
  4. Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, komunikatywność.
  5. Mile widziane prawo jazdy kat. B.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  ZAKRES CZYNNOŚCI:

 

  1. Prowadzenie postępowań administracyjnych, przed Wodami Polskimi, zgodnie z przepisami ustawy Kodeks postępowania administracyjnego i ustawy Prawo wodne, zmierzających do uzyskania przez Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku zgód wodnoprawnych, pozwoleń wodnoprawnych i zgłoszeń wodnoprawnych na:

- wykonanie, likwidację, przebudowę urządzeń wodnych;

- usługi wodne;

- szczególne korzystanie z wód;

- legalizację urządzeń wodnych.

  1. Przygotowywanie pism oraz korespondencji, związanej z prowadzonymi przez Wody Polskie postępowaniami o udzielenie zgód wodnoprawnych.
  2. Analiza dokumentacji takiej jak: wnioski, operaty wodnoprawne i zgłoszenia wodnoprawne, pod kątem ich zgodności z wymogami przepisów ustawy Prawo wodne, w celu uzyskania przez Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku wymaganych zgód wodnoprawnych.
  3. Przygotowywanie w oparciu o dane projektowe, wizje terenowe i inną udostępnioną dokumentację operatów wodnoprawnych, w celu uzyskania przez Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku wymaganych zgód wodnoprawnych, związanych z:

- wykonaniem urządzeń wodnych m.in.: wyloty wód opadowych, rowy odwadniające, mosty, przepusty i inną infrastrukturę drogową;

- usługami wodnymi lub szczególnym korzystaniem z wód, związanymi z działalnością Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku.

  1. Wykonywanie ewentualnych wizji terenowych w celu zgromadzenia dokumentacji niezbędnej do prowadzenia/pilotowania postępowań, przygotowywania operatów lub zgłoszeń wodnoprawnych, o uzyskanie zgody wodnoprawnej.
  2. Uczestniczenie w ewentualnych wizjach i kontrolach terenowych przeprowadzanych przez Wody Polskie, związanych z prowadzonymi postępowaniami o uzyskanie zgody wodnoprawnej.
  3. Prowadzenie odrębnej ewidencji uzyskanych prze PZD w Białymstoku pozwoleń wodnoprawnych celem kontroli ich ważności.
  4. Terminowe załatwianie spraw i czuwanie nad ich przebiegiem, aż do ostatecznego załatwienia.
  5. Sporządzanie sprawozdawczości wynikającej z zakresu czynności na stanowisku pracy.
  6. Weryfikacja dokumentów pod względem merytoryczno – prawnym prawidłowości, celowości, gospodarności, legalności i zgodności z prawem operacji gospodarczych w zakresie działalności Sekcji Technicznej.
  7. Prowadzenie dokumentacji związanej ze stanowiskiem pracy zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt.
  8. Wykonywanie innych zadań i czynności służbowych zleconych przez przełożonych z zakresu działalności Sekcji Technicznej.

 

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
  2. Praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie.
  3. Praca w budynku nie posiadającym windy, nie dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych w m. Zaścianki przy ul. Szosa Baranowicka 37.
  4. Dni i godziny pracy: poniedziałek – piątek 700-1500 .

 

Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys (CV) – własnoręcznie podpisany przez kandydata.
  2. List motywacyjny – własnoręcznie podpisany przez kandydata.
  3. Kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, potwierdzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata.
  4. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, potwierdzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata.
  5. Inne niezbędne dodatkowe dokumenty i zaświadczenia o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i uprawnieniach, potwierdzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata.
  6. Oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe i korzysta z pełni praw publicznych.
  7. Ewentualne referencje i opinie.
  8. W przypadku osób niepełnosprawnych kopia potwierdzająca niepełnosprawność kandydata, potwierdzona klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata.

 

Dane osobowe – klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 2016.119.1)

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

- Administratorem Pana/i danych osobowych jest: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku, Zaścianki,   ul. Szosa Baranowicka37, 15-522 Białystok, tel. 85 740-22-17, reprezentowany przez Marka Jędrzejewskiego – Dyrektora.

- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Białymstoku jest pod adresem email: pzd@iod.podlasie.pl, Marek Falkowski.

- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy.

- Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim.

- Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.

- Posiada Pan/i prawo do żądania od administratora: dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do cofnięcia zgody. Żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej.

- Przysługuje Panu/i prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.

- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 11 i nast. Ustawy z dnia    21 listopada 2018r. o pracownikach samorządowych, w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,                                 art. 6 ust. 1 lit. a, b oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.

Wymagane dokumenty dotyczące naboru należy składać osobiście w siedzibie PZD w Białymstoku  –  lub przesłać pocztą pod adres:

Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku

Zaścianki, ul. Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok

 

   z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: SPECJALISTA  SEKCJI TECHNICZNEJ w terminie do dnia: 18 lipca 2023r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP).

Dokumenty dotyczące naboru, które wpłyną do PZD w Białymstoku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie  pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019r., poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022r.,  poz. 530).

 

DODATKOWE INFORMACJE:

Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie  procedury kwalifikacyjnej.    

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (085) 740-22-17 w. 30

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.pzdb.st.bialystok.wrotapodlasia.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie pracodawcy.

Metryka strony

Udostępniający: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Owsianiuk

Data wytworzenia: 2023-07-07

Wprowadzający: Jacek Sulik

Data modyfikacji: 2023-07-31

Opublikował: Jacek Sulik

Data publikacji: 2023-07-07