Podinspektor Sekcji Kadr, Administracji, Archiwum i BHP / SKA.111.8.2023

Tytuł Podinspektor Sekcji Kadr, Administracji, Archiwum i BHP / SKA.111.8.2023
Data wydania 2023-11-09
Status Zakończone

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE

URZĘDNICZE STANOWISKO PRACY

 

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W BIAŁYMSTOKU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE URZĘDNICZE STANOWISKO PRACY

 

PODINSPEKTOR SEKCJI KADR, ADMINISTRACJI, ARCHIWUM I BHP

(nazwa stanowiska pracy)

 

Nazwa i adres jednostki: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W BIAŁYMSTOKU

                                           ZAŚCIANKI, ul. SZOSA BARANOWICKA 37

                                                           15-522 BIAŁYSTOK

Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie.

  Poza obywatelami polskimi na stanowisko podinspektora mogą ubiegać się:

  1. a) obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
  2. b) osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
  4. Kandydaci nie mogą być skazani prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Nieposzlakowana opinia.
  6. Wykształcenie:
  7. a) wyższe lub
  8. b) średnie oraz minimum 3-letni staż pracy

 

Wymagania dodatkowe:

  1. Mile widziane doświadczenie na stanowisku pracownika kancelaryjno-biurowego w administracji publicznej.
  2. Umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność, systematyczność.
  3. Praktyczna umiejętność obsługi biurowych programów komputerowych, w szczególności pakietu biurowego MS Office.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Obsługa kancelaryjna i prowadzenie sekretariatu PZD w Białymstoku.
  2. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji.
  3. Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
  4. Rozdzielanie korespondencji do poszczególnych sekcji i stanowisk pracy zgodnie z dekretacją.
  5. Powielanie korespondencji zadekretowanej do wiadomości sekcji lub stanowisk pracy.
  6. Obsługa platform elektronicznego przesyłania korespondencji.
  7. Obsługa połączeń telefonicznych Dyrektora i Zastępcy Dyrektora.
  8. Udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych Sekcji, stanowisk pracy lub innych jednostek organizacyjnych.
  9. Przygotowywanie zapotrzebowania na zakup materiałów biurowych i przedkładanie do akceptacji bezpośredniemu przełożonemu.
  10. Wydawanie i prowadzenie rejestru kart drogowych.
  11. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych, wynikających z zakresu działalności Sekcji.

 

 

 

 

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
  2. Praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie.
  3. Praca w budynku nie posiadającym windy w m. Zaścianki przy ul. Szosa Baranowicka 37.
  4. Dni i godziny pracy: poniedziałek – piątek 700-1500 .

 W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Białymstoku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%. W związku z tym zgodnie z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku pracownikach samorządowych pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych przysługuje osobie niepełnosprawnej spełniającej wymogi tego artykułu.

     

  Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys (CV) – własnoręcznie podpisany przez kandydata.
  2. List motywacyjny – własnoręcznie podpisany przez kandydata.
  3. Kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, potwierdzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata.
  4. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, potwierdzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata.
  5. Inne niezbędne dodatkowe dokumenty i zaświadczenia o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i uprawnieniach, potwierdzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata.
  6. Oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe i korzysta z pełni praw publicznych.
  7. Ewentualne referencje i opinie.
  8. W przypadku osób niepełnosprawnych kopia potwierdzająca niepełnosprawność kandydata, potwierdzona klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata.

 

Dane osobowe – klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 2016.119.1)

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

- Administratorem Pana/i danych osobowych jest: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku, Zaścianki,   ul. Szosa Baranowicka37, 15-522 Białystok, tel. 85 740-22-17, reprezentowany przez Marka Jędrzejewskiego – Dyrektora.

- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Białymstoku jest pod adresem email: pzd@iod.podlasie.pl, Marek Falkowski.

- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy.

- Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim.

- Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.

- Posiada Pan/i prawo do żądania od administratora: dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do cofnięcia zgody. Żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej.

 - Przysługuje Panu/i prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.

- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 11 i nast. Ustawy z dnia    21 listopada 2018r. o pracownikach samorządowych, w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,                                 art. 6 ust. 1 lit. a, b oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.

Wymagane dokumenty dotyczące naboru należy składać osobiście w siedzibie PZD w Białymstoku  –  lub przesłać pocztą pod adres:

Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku

Zaścianki, ul. Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok

 

z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: PODINSPEKTOR SEKCJI KADR, ADMINISTRACJI, ARCHIWUM I BHP w terminie do dnia: 22 listopada 2023r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP)

Dokumenty dotyczące naboru, które wpłyną do PZD w Białymstoku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie  pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019r., poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022r.,  poz. 530).

 

DODATKOWE INFORMACJE:

Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie  procedury kwalifikacyjnej.    

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 85 740-22-17 w. 30

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.pzdb.st.bialystok.wrotapodlasia.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie pracodawcy.

 

Metryka strony

Udostępniający: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Owsianiuk

Data wytworzenia: 2023-11-09

Wprowadzający: Jacek Sulik

Data modyfikacji: 2023-12-07

Opublikował: Jacek Sulik

Data publikacji: 2023-11-09