Inspektor Sekcji Kard, Administracji, Archiwum i BHP / SKA.111.7.2021

Tytuł Inspektor Sekcji Kard, Administracji, Archiwum i BHP / SKA.111.7.2021
Data wydania 2021-07-01
Status Zakończone

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE

URZĘDNICZE STANOWISKO PRACY

 

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W BIAŁYMSTOKU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE URZĘDNICZE STANOWISKO PRACY

 

INSPEKTOR SEKCJI KADR, ADMINISTRACJI, ARCHIWUM I BHP

(nazwa stanowiska pracy)

 

Nazwa i adres jednostki: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W BIAŁYMSTOKU

                                           ZAŚCIANKI, ul. SZOSA BARANOWICKA 37

                                                           15-522 BIAŁYSTOK

Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie.

  Poza obywatelami polskimi na stanowisko inspektora mogą ubiegać się:

  1. a) obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
  2. b) osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
  4. Kandydaci nie mogą być skazani prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Nieposzlakowana opinia.
  6. Wykształcenie:
  7. a) wyższe oraz minimum roczny staż pracy lub
  8. b) średnie oraz minimum 3-letni staż pracy

 

Wymagania dodatkowe:

  1. Mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
  2. Umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność, systematyczność.
  3. Praktyczna umiejętność obsługi programów komputerowych z zakresu obsługi baz danych oraz pakietu biurowego MS OFFICE

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarką transportową w PZD w Białymstoku tj:
  1. prowadzenie ewidencji pojazdów służbowych, sprzętu i maszyn;
  2. kompletowanie i prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej środków transportu, sprzętu i maszyn, w tym dokonywanie rozliczeń kart drogowych i raportów pracy sprzętu oraz napraw i przeglądów pojazdów, sprzętu oraz maszyn;
  3. zaopatrzenie materiałowo-techniczne pojazdów, sprzętu i maszyn;
  4. rejestrowanie i wyrejestrowywania środków transportu;
  5. ustalanie norm zużycia paliwa dla eksploatowanych pojazdów, sprzętu i maszyn;
  6. prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem środków transportu, sprzętu i maszyn, będących w dyspozycji jednostki, w tym związanych ze szkodami pojazdów i sprzętu.
  7. zaopatrywanie w niezbędne środki transportu, sprzęt, narzędzia i materiały;
  8. sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia i zapytań ofertowych;
  9. dokonywanie zamówień potrzebnych części i materiałów do, będących w dyspozycji jednostki środków transportu, sprzętu i maszyn w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.
  10. Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji z zakresu prowadzonych spraw.
  11. Gromadzenie i wykorzystywanie przepisów prawnych dotyczących gospodarki transportowej i ochrony środowiska.
  12. Udzielanie informacji odpowiednim organom o zakresie korzystania ze środowiska oraz o wysokości należnych opłat z tego tytułu.
  13. Współpraca z Kierownikami Obwodów Drogowo - Mostowych.
  14. Weryfikacja dokumentów pod względem merytoryczno – prawnym prawidłowości, celowości, gospodarności, legalności i zgodności z prawem operacji gospodarczych w zakresie prowadzonych spraw i postępowań.
  15. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych, wynikających z zakresu działalności Sekcji.

 

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
  2. Praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie.
  3. Praca w budynku nie posiadającym windy, nie dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych w m. Zaścianki przy ul. Szosa Baranowicka 37.
  4. Dni i godziny pracy: poniedziałek – piątek 700-1500 .

 W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Białymstoku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%. W związku z tym zgodnie z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku pracownikach samorządowych pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych przysługuje osobie niepełnosprawnej spełniającej wymogi tego artykułu.

 

  Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys (CV) – własnoręcznie podpisany przez kandydata.
  2. List motywacyjny – własnoręcznie podpisany przez kandydata.
  3. Kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, potwierdzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata.
  4. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, potwierdzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata.
  5. Inne niezbędne dodatkowe dokumenty i zaświadczenia o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i uprawnieniach, potwierdzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata.
  6. Oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe i korzysta z pełni praw publicznych.
  7. Ewentualne referencje i opinie.
  8. W przypadku osób niepełnosprawnych kopia potwierdzająca niepełnosprawność kandydata, potwierdzona klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata.

 

Dane osobowe – klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 2016.119.1)

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

- Administratorem Pana/i danych osobowych jest: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku, Zaścianki,   ul. Szosa Baranowicka37, 15-522 Białystok, tel. 85 740-22-17, reprezentowany przez Marka Jędrzejewskiego – Dyrektora.

- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Białymstoku jest pod adresem email: pzd@iod.podlasie.pl, Marek Falkowski.

- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na  stanowisko pracy.

- Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim.

- Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.

- Posiada Pan/i prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do cofnięcia zgody.

- Przysługuje Panu/i prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.

- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 11 i nast. Ustawy z dnia 21 listopada 2018r. o pracownikach samorządowych, w związku z art. 6 ust.1 lit. a  i c RODO.

- Inne informacje- podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.

 

Wymagane dokumenty dotyczące naboru należy składać osobiście w siedzibie PZD w Białymstoku  –  lub przesłać pocztą pod adres:

Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku

Zaścianki, ul. Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok

 

z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: INSPEKTOR SEKCJI KADR, ADMINISTRACJI, ARCHIWUM I BHP w terminie do dnia: 13 lipca 2021r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP)

 

 

Dokumenty dotyczące naboru, które wpłyną do PZD w Białymstoku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie  pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018r., poz. 1000 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r.,  poz. 1282).

 

DODATKOWE INFORMACJE:

Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie  procedury kwalifikacyjnej.    

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (085) 740-22-17 w. 30

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.pzdb.st.bialystok.wrotapodlasia.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie pracodawcy.

Metryka strony

Udostępniający: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Owsianiuk

Data wytworzenia: 2021-07-01

Wprowadzający: Jacek Sulik

Data modyfikacji: 2021-08-03

Opublikował: Jacek Sulik

Data publikacji: 2021-07-01