Inspektor Sekcji Kadr, Administracji, Archiwum i BHP / SKA.111.2.2023
Tytuł | Inspektor Sekcji Kadr, Administracji, Archiwum i BHP / SKA.111.2.2023 |
---|---|
Data wydania | 2023-01-30 |
Status | Zakończone |
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE
URZĘDNICZE STANOWISKO PRACY
SKA.111.2.2023
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W BIAŁYMSTOKU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE URZĘDNICZE STANOWISKO PRACY
INSPEKTOR SEKCJI KADR, ADMINISTRACJI, ARCHIWUM I BHP
(nazwa stanowiska pracy)
Nazwa i adres jednostki: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W BIAŁYMSTOKU
ZAŚCIANKI, ul. SZOSA BARANOWICKA 37
15-522 BIAŁYSTOK
- Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
Poza obywatelami polskimi na stanowisko inspektora mogą ubiegać się:
- a) obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
- b) osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
- Kandydaci nie mogą być skazani prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie:
- a) wyższe oraz minimum roczny staż pracy lub
- b) średnie oraz minimum 3-letni staż pracy
- Prawo jazdy kategorii B.
- Wymagania dodatkowe:
- Mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej.
- Umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność, systematyczność.
- Praktyczna umiejętność obsługi programów komputerowych z zakresu obsługi baz danych oraz pakietu biurowego MS OFFICE.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarką transportową Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku tj.:
- prowadzenie ewidencji pojazdów służbowych, sprzętu i maszyn;
- kompletowanie i prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej środków transportu, sprzętu i maszyn, w tym dokonywanie rozliczeń kart drogowych i raportów pracy sprzętu;
- kompletowanie i prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej napraw i przeglądów pojazdów, będących na stanie biura PZD w Białymstoku;
- sprawowanie nadzoru nad terminowym przeprowadzaniem badań technicznych pojazdów;
- zaopatrzenie materiałowo-techniczne pojazdów, sprzętu i maszyn;
- rejestrowanie i wyrejestrowywania środków transportu;
- ustalanie norm zużycia paliwa dla eksploatowanych pojazdów, sprzętu i maszyn;
- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem środków transportu, sprzętu i maszyn, będących w dyspozycji jednostki, w tym związanych ze szkodami pojazdów i sprzętu.
- zaopatrywanie w niezbędne środki transportu, sprzęt, narzędzia i materiały;
- sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia i zapytań ofertowych;
- dokonywanie zamówień potrzebnych części i materiałów do, będących w dyspozycji jednostki środków transportu, sprzętu i maszyn w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.
- Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji z zakresu prowadzonych spraw.
- Gromadzenie i wykorzystywanie przepisów prawnych dotyczących gospodarki transportowej i ochrony środowiska.
- Udzielanie informacji odpowiednim organom o zakresie korzystania ze środowiska oraz o wysokości należnych opłat z tego tytułu.
- Współpraca z Kierownikami i pracownikami Obwodów Drogowo - Mostowych.
- Wyjazdy w teren na obszarze Powiatu Białostockiego Grodzkiego i Ziemskiego w ramach prowadzonych spraw.
- Weryfikacja dokumentów pod względem merytoryczno –prawnym prawidłowości, celowości, gospodarności, legalności i zgodności z prawem operacji gospodarczych w zakresie prowadzonych spraw i postępowań.
- Zastępowanie kierowcy samochodu osobowego podczas jego nieobecności w pracy (urlop wypoczynkowy, zwolnienie lekarskie itp.).
- Wykonywanie prac załadowczych i wyładowczych. Przemieszczanie składników wyposażenia i urządzeń w budynkach PZD w Białymstoku.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych, wynikających z zakresu działalności Sekcji.
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie.
- Praca w budynku nie posiadającym windy, nie dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych w m. Zaścianki przy ul. Szosa Baranowicka 37.
- Dni i godziny pracy: poniedziałek – piątek 700-1500 .
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Białymstoku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%. W związku z tym zgodnie z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku pracownikach samorządowych pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych przysługuje osobie niepełnosprawnej spełniającej wymogi tego artykułu.
- Wymagane dokumenty:
- Życiorys (Curriculum Vitae) – własnoręcznie podpisany przez kandydata.
- List motywacyjny – własnoręcznie podpisany przez kandydata.
- Kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, potwierdzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata.
- Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, potwierdzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata.
- Inne niezbędne dodatkowe dokumenty i zaświadczenia o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i uprawnieniach, potwierdzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata.
- Oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe i korzysta z pełni praw publicznych.
- Ewentualne referencje i opinie.
- W przypadku osób niepełnosprawnych kopia potwierdzająca niepełnosprawność kandydata, potwierdzona klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata.
- Dane osobowe – klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administratorem Pana/i danych osobowych jest: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku, Zaścianki, ul. Szosa Baranowicka37, 15-522 Białystok, tel. 85 740-22-17, reprezentowany przez Marka Jędrzejewskiego – Dyrektora.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Białymstoku jest pod adresem email: pzd@iod.podlasie.pl, Marek Falkowski.
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy.
- Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim.
- Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.
- Posiada Pan/i prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do cofnięcia zgody. Żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej.
- Przysługuje Panu/i prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. b RODO, art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 11 i nast. Ustawy z dnia 21 listopada 2018r. o pracownikach samorządowych, w związku z art. 6 ust.1 lit. a i c RODO.
- Informacje o wymogu podania danych: Pani/a dane osobowe są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie ich jest dobrowolne, brak ich podania skutkować będzie możliwością wzięcia w niej udziału.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.
Wymagane dokumenty dotyczące naboru należy składać osobiście w siedzibie PZD w Białymstoku – lub przesłać pocztą pod adres:
Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
Zaścianki, ul. Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok
z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: INSPEKTOR SEKCJI KADR, ADMINISTRACJI, ARCHIWUM I BHP w terminie do dnia: 10 lutego 2023r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP)
Dokumenty dotyczące naboru, które wpłyną do PZD w Białymstoku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022r. poz. 530).
DODATKOWE INFORMACJE:
Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie procedury kwalifikacyjnej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (085) 740-22-17 w. 30
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.pzdb.st.bialystok.wrotapodlasia.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie pracodawcy.
Metryka strony