Inspektor Nadzoru Inwestorskiego / SKA.111.9.2023
Tytuł | Inspektor Nadzoru Inwestorskiego / SKA.111.9.2023 |
---|---|
Data wydania | 2023-11-20 |
Status | Zakończone |
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE
URZĘDNICZE STANOWISKO PRACY
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W BIAŁYMSTOKU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE URZĘDNICZE STANOWISKO PRACY
INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO
(nazwa stanowiska pracy)
Nazwa i adres jednostki: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W BIAŁYMSTOKU
ZAŚCIANKI, ul. SZOSA BARANOWICKA 37
15-522 BIAŁYSTOK
Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
Poza obywatelami polskimi na stanowisko inspektora nadzoru inwestorskiego mogą ubiegać się:
- a) obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
- b) osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
- Kandydaci nie mogą być skazani prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie:
- a) wyższe oraz minimum 4-letni staż pracy
- b) średnie oraz minimum 6-letni staż pracy
- Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiadające im kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
- Prawo jazdy kat. B
Wymagania dodatkowe:
- Dobra znajomość przepisów prawa z zakresu administracji samorządowej oraz innych przepisów prawa stosowanych i obowiązujących w jednostce.
- Mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
- Umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność, systematyczność.
- Praktyczna umiejętność obsługi biurowych programów komputerowych, w szczególności pakietu biurowego MS Office oraz programów kosztorysowych.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, przepisami (w tym prawa budowlanego), zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami warunków umowy.
- Sprawowanie nadzoru nad realizowanymi zadaniami inwestycyjnymi i remontowymi, z uwzględnieniem przepisów prawa budowlanego, w szczególności:
- zapoznanie się z dokumentacją techniczno-prawną, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem,
- protokolarne przekazanie placu budowy,
- nadzorowanie procesu budowlanego i wykonawczego,
- zatwierdzenie programu BIOZ, kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę zasad BHP,
- sprawdzenie harmonogramu robót, zatwierdzenie programu zapewnienia jakości (PZJ) oraz tych dokumentacji projektowych i specyfikacji technicznych, które przyjął do opracowania Wykonawca robót,
- kontrola nad terminowym przebiegiem prac inwestycyjnych zgodnie z przyjętym harmonogramem,
- ocena zgodności wykonywanych robót z dokumentacja techniczną oraz kosztorysem ofertowym czy harmonogramem rzeczowo-finansowym,
- akceptacja receptur i technologii zgodnie z wymaganiami SST,
- akceptacja wszystkich materiałów stosowanych do budowy, pod kątem ich rodzaju, jakości, cech i źródeł pochodzenia,
- sprawdzanie zgodności przedkładanych dokumentów z rzeczywistym stanem wykonania robót,
- zgłaszanie możliwości wystąpienia zagrożeń w terminowej realizacji zadań,
- sporządzanie protokołów konieczności na roboty nieprzewidziane, zamienne, uzupełniające,
- przygotowywanie dokumentów i udział w odbiorach cząstkowych i końcowych nadzorowanych prac,
- sprawdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej.
- Odbiór oraz merytoryczne i finansowe rozliczanie robót inwestycyjnych.
- Prowadzenie spraw związanych z inwestycjami, w tym przygotowywanie korespondencji z Wykonawcami i innymi podmiotami uczestniczącymi w procesie inwestycyjnym.
- Prowadzenie przeglądów gwarancyjnych.
- Sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji projektowych powstających w trakcie trwania robót
- Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych i procedur.
- Terminowe załatwianie spraw i czuwanie nad ich przebiegiem, aż do ostatecznego załatwienia.
- Udzielanie informacji i odpowiedzi z zakresu prowadzonych spraw.
- Wyjazdy w teren na obszarze Powiatu Białostockiego Grodzkiego i Ziemskiego w ramach prowadzonych spraw, postępowań, inwestycji.
- Weryfikacja dokumentów pod względem merytoryczno – prawnym prawidłowości, celowości, gospodarności, legalności i zgodności z prawem operacji gospodarczych w zakresie działalności Sekcji Technicznej, w tym opisywanie faktur.
- Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych z zakresu działalności Sekcji Technicznej.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie.
- Praca w budynku nie posiadającym windy w m. Zaścianki przy ul. Szosa Baranowicka 37.
- Dni i godziny pracy: poniedziałek – piątek 700-1500 .
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Białymstoku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%. W związku z tym zgodnie z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku pracownikach samorządowych pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych przysługuje osobie niepełnosprawnej spełniającej wymogi tego artykułu.
Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV) – własnoręcznie podpisany przez kandydata.
- List motywacyjny – własnoręcznie podpisany przez kandydata.
- Kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, potwierdzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata.
- Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, potwierdzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata.
- Inne niezbędne dodatkowe dokumenty i zaświadczenia o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i uprawnieniach, potwierdzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata.
- Oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe i korzysta z pełni praw publicznych.
- Ewentualne referencje i opinie.
- W przypadku osób niepełnosprawnych kopia potwierdzająca niepełnosprawność kandydata, potwierdzona klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata.
Dane osobowe – klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 2016.119.1)
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administratorem Pana/i danych osobowych jest: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku, Zaścianki, ul. Szosa Baranowicka37, 15-522 Białystok, tel. 85 740-22-17, reprezentowany przez Marka Jędrzejewskiego – Dyrektora.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Białymstoku jest pod adresem email: pzd@iod.podlasie.pl, Marek Falkowski.
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy.
- Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim.
- Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.
- Posiada Pan/i prawo do żądania od administratora: dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do cofnięcia zgody. Żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej.
- Przysługuje Panu/i prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 11 i nast. Ustawy z dnia 21 listopada 2018r. o pracownikach samorządowych, w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, art. 6 ust. 1 lit. a, b oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.
Wymagane dokumenty dotyczące naboru należy składać osobiście w siedzibie PZD w Białymstoku – lub przesłać pocztą pod adres:
Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
Zaścianki, ul. Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok
z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO w terminie do dnia: 01 grudnia 2023r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP)
Dokumenty dotyczące naboru, które wpłyną do PZD w Białymstoku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019r., poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022r., poz. 530).
DODATKOWE INFORMACJE:
Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie procedury kwalifikacyjnej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 85 740-22-17 w. 30
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.pzdb.st.bialystok.wrotapodlasia.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie pracodawcy.
Metryka strony