Inspektor Do Spraw Gospodarki Gruntami Na Drogach Powiatowych / SKA.111.7.2023
Tytuł | Inspektor Do Spraw Gospodarki Gruntami Na Drogach Powiatowych / SKA.111.7.2023 |
---|---|
Data wydania | 2023-08-08 |
Status | Zakończone |
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE
URZĘDNICZE STANOWISKO PRACY
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W BIAŁYMSTOKU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE URZĘDNICZE STANOWISKO PRACY
INSPEKTOR ds. GOSPODARKI GRUNTAMI NA DROGACH POWIATOWYCH
(nazwa stanowiska pracy)
Nazwa i adres jednostki: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W BIAŁYMSTOKU
ZAŚCIANKI, ul. SZOSA BARANOWICKA 37
15-522 BIAŁYSTOK
Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
Poza obywatelami polskimi na stanowisko Inspektora ds. gospodarki gruntami na drogach powiatowych mogą ubiegać się:
- a) obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
- b) osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
- Kandydaci nie mogą być skazani prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie:
- a) wyższe oraz minimum 3-letni staż pracy lub
- b) średnie oraz minimum 5-letni staż pracy.
Wymagania dodatkowe:
- Znajomość przepisów prawa z zakresu administracji samorządowej oraz innych przepisów prawa stosowanych i obowiązujących w jednostce m.in. ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o drogach publicznych, ustawy prawo budowlane, ustawy o szczególnych zasadach przygotowywania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o przepisach wprowadzających ustawy reformujące administrację publiczną, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy kodeks cywilny oraz rozporządzeń wydawanych na podstawie tych ustaw.
- Mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
- Praktyczna umiejętność obsługi programów komputerowych oraz pakietu biurowego MS Office.
- Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, komunikatywność, dokładność, dobra organizacja pracy.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie spraw związanych z gospodarką gruntami i innymi nieruchomościami, pozostającymi w zarządzie Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku.
- We współpracy z Wydziałem Geodezji, Katastru i Nieruchomości Starostwa Powiatowego w Białymstoku regulacja stanu prawnego gruntów zajętych pod drogi powiatowe, w tym:
- przygotowywanie dokumentacji archiwalnych do wniosków o potwierdzenie własności gruntów drogowych i przygotowywanie zamówionych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku niezbędnych dokumentacji geodezyjnych;
- przygotowywanie niezbędnych dokumentów do nabycia gruntów pod pasy drogowe dróg powiatowych zgodnie z przepisami prawa;
- prowadzenie spraw dotyczących wyodrębnienia i przekazania do zasobu nieruchomości Powiatu Białostockiego gruntów zbędnych bądź nie stanowiących dróg publicznych.
- Przygotowywanie wniosków o zlecenie prac geodezyjnych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
- Przygotowywanie wniosków i pism do stosownych organów w zakresie związanym z regulacją stanów prawnych gruntów drogowych.
- Prowadzenie spraw związanych z realizacją decyzji odszkodowawczych, jak i realizacją innych wniosków w zakresie należności za grunty nabyte na rzecz Powiatu Białostockiego.
- Przygotowywanie wniosków w zakresie przekazywania należnych odszkodowań do depozytu sądowego.
- Analiza treści wpływającej korespondencji oraz przygotowanie odpowiedzi w tym zakresie.
- Przygotowywanie dokumentów księgowych OT w zakresie nabywanych nieruchomości.
- Uczestnictwo w czynnościach geodezyjnych na gruncie, w niezbędnym możliwym zakresie.
- Terminowe załatwianie spraw i czuwanie nad ich przebiegiem, aż do ostatecznego załatwienia.
- Weryfikacja dokumentów pod względem merytoryczno – prawnym prawidłowości, celowości, gospodarności, legalności i zgodności z prawem operacji gospodarczych, objętych zakresem czynności, w tym opisywanie faktur.
- Prowadzenie dokumentacji związanej ze stanowiskiem pracy zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt.
- Wykonywanie innych zadań i czynności służbowych zleconych przez przełożonych.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie.
- Praca w budynku nie posiadającym windy, nie dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych w m. Zaścianki przy ul. Szosa Baranowicka 37.
- Dni i godziny pracy: poniedziałek – piątek 700-1500 .
Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV) – własnoręcznie podpisany przez kandydata.
- List motywacyjny – własnoręcznie podpisany przez kandydata.
- Kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, potwierdzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata.
- Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, potwierdzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata.
- Inne niezbędne dodatkowe dokumenty i zaświadczenia o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i uprawnieniach, potwierdzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata.
- Oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe i korzysta z pełni praw publicznych.
- Ewentualne referencje i opinie.
- W przypadku osób niepełnosprawnych kopia potwierdzająca niepełnosprawność kandydata, potwierdzona klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata.
Dane osobowe – klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 2016.119.1)
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administratorem Pana/i danych osobowych jest: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku, Zaścianki, ul. Szosa Baranowicka37, 15-522 Białystok, tel. 85 740-22-17, reprezentowany przez Marka Jędrzejewskiego – Dyrektora.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Białymstoku jest pod adresem email: pzd@iod.podlasie.pl, Marek Falkowski.
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy.
- Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim.
- Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.
- Posiada Pan/i prawo do żądania od administratora: dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do cofnięcia zgody. Żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej.
- Przysługuje Panu/i prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 11 i nast. Ustawy z dnia 21 listopada 2018r. o pracownikach samorządowych, w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, art. 6 ust. 1 lit. a, b oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.
Wymagane dokumenty dotyczące naboru należy składać osobiście w siedzibie PZD w Białymstoku – lub przesłać pocztą pod adres:
Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
Zaścianki, ul. Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok
z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Inspektor ds. gospodarki gruntami na drogach powiatowych w terminie do dnia: 22 sierpnia 2023r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP).
Dokumenty dotyczące naboru, które wpłyną do PZD w Białymstoku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019r., poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022r., poz. 530).
DODATKOWE INFORMACJE:
Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie procedury kwalifikacyjnej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (085) 740-22-17 w. 30
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.pzdb.st.bialystok.wrotapodlasia.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie pracodawcy.
Metryka strony