Główny Specjalista Do Spraw Zamówień Publicznych / SKA.111.06.2022
Tytuł | Główny Specjalista Do Spraw Zamówień Publicznych / SKA.111.06.2022 |
---|---|
Data wydania | 2022-07-26 |
Status | Zakończone |
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W BIAŁYMSTOKU POSZUKUJE KANDYDATA NA STANOWISKO:
GŁÓWNY SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH – PEŁNY ETAT
(UMOWA O PRACĘ NA ZASTĘPSTWO)
Nazwa i adres jednostki: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W BIAŁYMSTOKU
ZAŚCIANKI, ul. SZOSA BARANOWICKA 37
15-522 BIAŁYSTOK
- Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
Poza obywatelami polskimi na stanowisko głównego specjalisty ds. zamówienia publicznego mogą ubiegać się:
- a) obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
- b) osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
- Kandydaci nie mogą być skazani prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie wyższe oraz minimum 4-letni staż pracy.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
ZAKRES CZYNNOŚCI:
- Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
- Przygotowywanie ogłoszeń i ich publikacja na Platformie e-Zamówienia.
- Przygotowywanie i prowadzenie korespondencji w wykonawcami/dostawcami, a w szczególności przekazywanie odpowiedzi na zgłoszone w postępowaniach zapytania, zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, wykluczenia wykonawcy/dostawcy, odrzucenia oferty czy unieważnienia postępowania.
- Sprawdzanie dokumentów dotyczących zamówień publicznych pod względem ich zgodności z obowiązującymi przepisami oraz ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno – prawnym i spełnienia przez wykonawców/dostawców wymaganych specyfikacją warunków.
- Uczestniczenie w pracach komisji przetargowej.
- Weryfikowanie wnoszenia wadiów przez oferentów uczestniczących w prowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych, wydawanie dyspozycji odpowiednio o ich zatrzymaniu lub zwrocie.
- Weryfikowanie zabezpieczeń należytego wykonania umów.
- Dbanie o terminowe zwroty wadium dla prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego przez PZD.
- Sporządzanie umów i aneksów do umów.
- Prowadzenie rejestru zamówień publicznych.
- Prowadzenie rejestru umów.
- Udzielanie informacji dotyczących prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
- Coroczne sporządzanie „Planu zamówień publicznych PZD”.
- Przygotowywanie wniosków o zaangażowanie środków dotyczących zawartych umów i realizowanych zakupów i przekazywanie ich do księgowości.
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi PZD w zakresie spraw związanych z realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Przygotowywanie projektów zarządzeń oraz korespondencji w sprawach wynikających z zakresu powierzonych obowiązków.
- Opracowywanie sprawozdań rocznych z realizacji zamówień publicznych na potrzeby prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.
- Sporządzanie sprawozdań statystycznych i innych wynikających z zakresu czynności na stanowisku pracy.
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy – umowa o pracę na zastępstwo.
- Praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie.
- Praca w budynku nie posiadającym windy, nie dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych w m. Zaścianki przy ul. Szosa Baranowicka 37.
- Dni i godziny pracy: poniedziałek – piątek 700-1500 .
- Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV) – własnoręcznie podpisany przez kandydata.
- List motywacyjny – własnoręcznie podpisany przez kandydata.
- Kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, potwierdzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata.
- Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, potwierdzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata.
- Inne niezbędne dodatkowe dokumenty i zaświadczenia o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i uprawnieniach, potwierdzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata.
- Oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe i korzysta z pełni praw publicznych.
- Dane osobowe – klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 2016.119.1)
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administratorem Pana/i danych osobowych jest: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku, Zaścianki, ul. Szosa Baranowicka37, 15-522 Białystok, tel. 85 740-22-17, reprezentowany przez Marka Jędrzejewskiego – Dyrektora.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Białymstoku jest pod adresem email: pzd@iod.podlasie.pl, Marek Falkowski.
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy.
- Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim.
- Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.
- Posiada Pan/i prawo do żądania od administratora: dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do cofnięcia zgody. Żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej.
- Przysługuje Panu/i prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 11 i nast. Ustawy z dnia 21 listopada 2018r. o pracownikach samorządowych, w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, art. 6 ust. 1 lit. a, b oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.
Wymagane dokumenty dotyczące naboru należy składać osobiście w siedzibie PZD w Białymstoku – lub przesłać pocztą pod adres:
Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
Zaścianki, ul. Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok
z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: GŁÓWNY SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019r., poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022r., poz. 530).
DODATKOWE INFORMACJE: można uzyskać pod nr tel. (085) 740-22-17 w. 30
Metryka strony